1403-06-01 12:20
150
0
91143
در یک‌سال گذشته؛

اشتغال در گلستان فراتر از تعهد قانونی شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به خدمات ماندگار دولت شهید رئیسی گفت: در مدت یک‌سال گذشته اشتغال ایجاد شده در استان گلستان فراتر از تعهد قانونی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حسینعلی خواجه‌مظفری پیش از ظهر امروز در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی در استان گلستان اظهار کرد: تعهد اشتغال در استان گلستان سال قبل بیش از ۲۵ هزار نفر بود که با تلاش‌های انجام شده توانستیم فراتر از تعهد قانونی عمل کنیم و بیش از ۳۰ هزار شغل در استان ایجاد شد.

وی توسعه بازارهای صادراتی را از اولویت‌های مهم برشمرد و افزود: استان گلستان در سطح کشور توانست به عنوان پنج استان صادرات‌محور در زمینه تعاون کشور شناخته شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: برای نخستین‌بار طرح کالابرگ الکترونیک در دولت سیزدهم اجرا شد که علاوه بر رعایت کرامت نفس مردم، عدالت یارانه‌ای نیز انجام شد.

خواجه‌مظفری با اشاره به فعالیت ۳ هزار و ۲۰۰ تعاونی فعال در استان گلستان بیان کرد: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم احیای واحدهای تعاونی راکد بود که به چرخه تولید برگردند.

وی با اشاره به خدمات ماندگار دولت شهید رئیسی گفت: در مدت یک‌سال گذشته اشتغال ایجاد شده در استان گلستان فراتر از تعهد قانونی بوده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان بیان کرد: وضعیت استان در جذب یارانه‌ها مطلوب است و جزو پنج استان نخست کشور در این بخش قرار داریم.

خواجه‌مظفری با اشاره به کسب رتبه دوم گلستان در اجرای طرح ایده نو تعاون در کشور توضیح داد: گلستان برای نخستین‌بار توانست با ظرفیت ۱۰ تعاونی در نمایشگاه کازان روسیه شرکت کند.

وی از راه‌اندازی دفتر نمایندگی اتاق تعاون در کازان روسیه خبر داد و گفت: با این اتفاق امیدواریم که پیشرفت و رونق اقتصادی بیشتری نصیب استان گلستان شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.